HTML

Runescape

Runescape segítség

Friss topikok

Linkblog

Runescape Help

2008.10.28. 12:31 :: FunThanGo

FIGYELEM!

Az oldalon nem teljesen kezdőknek vannak tutorialok!
Viszont nem is profiknak.
Én most 35-ös szintű vagyok runescapebe, tehát azért nem vagyok annyira gyakorlott!
(volt már régebben még egy ~30 szintű userem)

Ha valaki nem ért valamit, írja le kommentben és csinálok neki tutorialt!
Ha egy tapasztalt játékos akar írni valamilyen tutorialt akkor a runescapehelp@freemail.hura küldje!

Minden nap 1 tutorial van!
max. ha valaki kér és gyorsan meg lehet csinálni akkor 2!
ha beküldött jön akkor is 2!
ha még nem találtam ki miről legyen (vagy nem vagyok otthon vagy nincs időm rá)
akkor sajnos...semmi.

Ja és NEM vagyok member!
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://runescapehelp.blog.hu/api/trackback/id/tr49736184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása